Mijn vriend heeft een erectieprobleem wat nu?

De erectie van mijn vriend blijft uit.. We doen aan lang voorspel en ik laat het initiatief van zijn kant komen omdat ik anders bang ben dat hij niet stijf word.. Zodra hij dan een semi erectie heeft(halfhalf dus) Gaan we ervoor.. en dan is het een kwestie van 5 minuutjes en dan is het weer weg.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (4)

Ik zou naar de huisarts gaan en me laten doorsturen naar een uroloog.Ik weet het is geen fijn onderwerp maar geen erectie kunnen krijgen is ook niet fijn.

ps pas op met pilletjes die je via internet kunt bestellen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij zou het niet leuk vinden, maar toch maar eens naar de huisarts gaan met z'n tweeen. Het is voor de huisarts niet een gek iets, dus dat moet geen drempel zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt naar de huisarts en dat is waarschijnlijk het beste. Als jullie dat niet durven kan hij kamagra proberen dat is gewoon te koop via internet en is de natuurlijke variant. Deze werkt vaak beter dan viagra.
Werkt perfect hoor ik via via van een vage kennis die wel eens zwaar sexueel belast wordt ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is belangrijk of de oorzaak psychisch of lichamelijk is.
Kreeg hij eerst wel een erectie?
Krijgt hij wel een goede erectie als hij masturbeert? Wordt hij 's ochtends ook wakker met een goede erectie? Dan is het waarschijnlijk meer psychologisch. Het is dan raadzaam om inderdaad naar de huisarts te gaan, evt te worden doorverwezen naar een seksuoloog. Wil je dat nog even niet, probeer het dan zelf op de volgende manier: Spreek af dat je een maand geen 'echte' seks hebt. In plaats daarvan vrij met elkaar op andere manieren. Knuffelen, masseren, strelen, kussen, maar gemeenschap spreek je af dat dat echt niet gebeurt. Dan is de druk eraf, en misschien lukt het dan wel, omdat je echt van elkaar kunt genieten zonder de prestatiedrang.
Zie linkjes voor streeloefeningen.
Mocht het wel lichamelijk zijn, inderdaad even naar de huisarts voor een consult uroloog.